I.L.U. kauplus avati uues kuues
Ilusõpradel on taas põhjust rõõmustada, sest Kristiine keskuses taasavas oma uksed I.L.U. pood. I.L.U. ilupoodide kett on oluliselt uuendanud oma kaupluste kontseptsiooni, sortimenti ja brändingut.
“Uuendatud poes on tähelepanu pööratud jätkusuutlikele ja säästlikele lahendustele – plakatid ja valguskastid on vahetunud digiekraanide vastu, täielikult on üle mindud LED-valgustusele ning ehituses kasutatud materjalide valikul on silmas peetud loodussõbralikkust,” rääkis I.L.U. tegevdirektor Anne-Liis Ostov.
Ostov tõi välja, et samuti uuendati kaubamärkide valikut ning senisest enam toodi valikusse nahahooldustooteid. “Käime klientide soovidega ühte sammu ning oleme suurendanud ka nišiparfüümide ja toidulisandite valikut,” lisas ta. Nahahooldustoodetest on uute brändidena Kristiine I.L.U. valikus nüüd Germaine de Capuccini, Skinclinic, Sans Soucis, Magrada, Hello Sunday aga esindatud on ka ajatud lemmikud.
Kuna ehitustööd Kristiine keskuses kestsid terve kuu, siis oli märgata püsiklientide ootusärevust. “Väga suur osa meie püsikliente külastas meid juba avanädalavahetuse jooksul, klientide käitumisest oli näha, et uuenenud poe avamist oodati väga,“ ütles Ostov. Kristiine keskuses on juba neljas viimase 11 kuu jooksul täielikult uuenenud I.L.U. ilupood.
Suvel kasvab päikesetoodete populaarsus
Suvel on väga populaarsed erinevad isepruunistavad, SPF-päikesekaitsega kui ka sära andvad tooted. “Soovitakse saavutada tervislik jume nahka kahjustamata ja konsultantidelt uuritakse palju võimaluste kohta oma nahka säilitada ning suvejume pikendada,” ütles Ostov. „Samuti on väga populaarne meie ilupakendite tagasikogumise kampaania, mida korraldame heade partnerite abiga, Kristiine I.L.U. on üks aktiivsemaid kogujaid ning klientide huvi on just selles poes märkimisväärselt suur,“ lisas Anne-Liis Ostov. Ostovi sõnul võib I.L.U. edu võtmeks pidada ilumaailma trendidega kaasaskäimist. “Paljud trendid tulevad TikTokist ning Instagramist, oluline on nendega pidevalt kursis olla ja pakkuda kliendile just neid õigeid tooteid õigel ajal,” ütles Ostov. “Hetkel lööb maailmas laineid Barbie film, nii on ka meie poodidesse jõudnud kosmeetikabrändi NYX Professional Makeup Barbie erikollektsioon,” tõi Ostov välja praeguse suure hiti.
I.L.U ilupood asub Kristiine Keskuse I korrusel.